廚房vs青樓

羅太辭職﹐港聞版那些”同你吟一吟”或”每周金句”從此會少左好多笑料。
看過她的訪問﹐只覺得她是一個忠僕﹐或去個人本生唔係咁惡劣﹐她推教改就好似葉劉推23條﹐死硬﹐何況仲要是她這種唔轉彎抹角說話的﹐惹起的風波會更大。
在她一系列的名句當中﹐最喜歡她用來批評老師不滿教改的廚房論:”不能承受熱度的﹐我抱歉地說﹐他們需要離開這個廚房。”
多有力的說話。
我不知道我身處的辦公室可不可以同樣用廚房去形容﹐但我每日都真的面對一個”猛火的爐頭”﹐我還要就不時被”它”辣親。
一向怕熱不怕冷﹐現在要適應這種熱﹐的確有難度。
如果不滿意我做訪問的技巧﹐可以brief我X次都無問題﹐但不要打來說”我本身想同你一齊去做﹐跟跟你d問題﹐或者在某d位幫你插入去問﹐尋日我本身以為自己會做半個鐘架咋﹐最後我都逼到她說真話。”
有幾多真﹐人地係咪借你支筆去幫自己平反﹐那些係咪對方的標準答案﹐邊個知?叫我問值唔值得﹐有無後悔﹐這些標準問題我都曉﹐如果她教到我技巧上的東西會好d﹐我自問自己並未熟練﹐所以她上次話我cover story有野要改﹐我照單全收﹐因為我明白自己有邊度做得唔夠好。
我唔介意你話我問得唔夠深入﹐但不是用那些自以為是﹑一黨專政的態度來說本身想mon住我﹐如果覺得我handle唔到﹐可以直接同我講叫其他同事做﹐我會好明白但唔係話”我真係好忙” ﹐然後出去食兩個鐘飯然後再湊兩個鐘仔﹐這樣的忙﹐真的叫人吃不消。
或許教改是廚房論﹐我的就是青樓論﹐要皮笑肉不笑講”係!!老細…”﹐而”不能承受老細狂捽﹑精神壓逼﹑惡劣態度﹑思想強姦的﹐我抱歉地說﹐你需要離開這間青樓。”

One thought on “廚房vs青樓

  1. 抑壓已久嘅怒火終於今次爆發!  佢.. 即使本來係出於「好意」﹐但咁樣同你講又的確太樣衰..原來你地入面都有個"羅太".. 失敬﹐失敬.   以後D’每日精句‘一於由太后頂上。

Leave a Reply

