被撚化

其實我是一個喜歡逛超市的人﹐但媽媽在多倫多時﹐根本不用我去買餸﹐所以大部分時間我只需坐在車上等﹐做司機就可以。
但獨居的日子﹐要自己去買餸﹐問題就來了。
記得去年媽媽回港時﹐我去肉檔問「煲湯應用哪種豬」及「這樣份量的豬和其他料應放多少水」﹐那個大叔給我的表情超詭異。

我知﹐很多東西我不懂﹐但我有盡力去學﹐早幾日想弄排骨﹐去大統華見到有切好的有一條條幼身的﹐左看右看﹐再望望那個肉檔大嬸﹐她顯然有點不耐煩﹐我說想要一條﹐她大聲地說「吓?一條得好少架咋wor!」
「咁要兩條啦」(很明顯我是對一條切多多少件完全沒認知的)
她拿了兩條放進膠袋﹐我問「請問你哋係唔係可以切埋架?」
fine﹐對方再給我一個「唔係呀嘛」的眼神﹐說自己回去切都很簡單﹐okok….
之後想買halibut﹐記得那裏有個大叔頗友善﹐但當時正幫其他客人﹐所以有另一個魚佬幫我。
「想問問你halibut點樣整最好食?」
「睇下你想點食囉﹐想清淡d就蒸﹐濃味d就加個汁。」(實際對話不記得很清楚﹐大概是這樣意思。)
「如果蒸的話點樣最好食?」
「睇下你想點食囉﹐想清淡d就薑蔥﹐濃d就豉汁囉。」
「咁呢舊魚應該要蒸幾耐呀?」
「睇下你想點囉﹐想食生d就蒸短d時間﹐想熟d咪蒸耐d囉。」
WHAT THE HELL!我禮貌地說聲唔該﹐回頭問目擊整個過程的那個﹐「他是否撚化我」﹐對方毫不猶疑地點頭﹐做咩啫而家﹐唔俾人唔識整架咩!

昨天很想吃燒排骨(這是我近期的至愛)﹐所以到公司附近的一間燒臘店買﹐看見牆上寫著金沙骨$3.50一磅﹐心想「嘩﹐咁平嘅?聯發貴一倍咁滯bor」,走過去跟那燒臘大叔說想要一磅﹐對方說「今日金沙骨減價﹐三個半一磅﹐你要多一點好唔好?」
見他這樣誠意權權﹐我點頭說好﹐他說「你這個好朋友真係好﹐就一磅四啦!」
當他大刀大刀切時﹐我才想起﹐乜唔係本身都是賣三個半咩﹐牆上的膠片是這樣印的﹐點解他又說是減價呢…
最重要的是﹐回家打開盒﹐那些骨的位置頗差﹐吃入口時更像吃著蜜汁豬扒﹐一點排骨的感覺都沒有﹐更遑論有軟骨﹐這間在Finch夾Midland的店﹐立即被blacklist!
fine… 又被昆了…. 唉…..

One thought on “被撚化

Leave a Reply

