阿茵睇歐國盃

時間:星期日
地點:電台
人物:我和兩位男同事

話說兩位同事正在看西班牙對意大利的賽事﹐我就繼續對著電腦聽新聞準備下一個鐘頭的東西。
他們突然振臂高呼﹐我抬頭一看﹐在那悶熱天氣下突然覺得眼前一亮﹐「嘩哈﹐都幾靚仔喎!」
接下來的十五分鐘﹐我和他們一起看波﹐應說是他們看波﹐我看的﹐當然是踢著波的球員們。
金髮的Torres是不錯的﹐意大利的8號亦很不俗﹐其他大部分都是輪廓深加高鼻﹐不錯不錯……
說起8號幾型﹐然後說到google一下圖片﹐同事叫我找穿西裝的團體相﹐西裝斯文造型一向是我的最愛﹐當然馬上按下那放大鏡icon﹐果然好看得多…
為了慶祝自己看了一堆頗好看的臉﹐決定在新聞報一報賽果!
醒起多年前在香港﹐曾和弟弟一起看一場有英格蘭的賽事﹐我望著那遠鏡﹐所有人細細粒的﹐我連個波在哪裏都搞未清﹐只在期待快點有close up。
「快d影近鏡啦!」
「……」
「點解吹停嘅?」
「越位囉。」(無尾音)
「點先叫做越位?」(有努力去理解的)
「講你都唔會明架啦。」
「你唔講我點明啫!」(繼續努力)
「……」
「o個個係唔係碧咸呀?」(指著正控球的一粒豆丁人)
「唔係呀﹐碧咸都唔係踢o個個位。」(繼續無尾音)
「咁碧喊喺邊呀?」(呢d咪叫鍥而不捨囉)
「佢喺側邊休息緊呀﹐你想點呀。」
「做咩啫!我點知啫!」(壞事後的指定對白)
對﹐我對足球的知識﹐就是碧咸很靚仔。
哈﹐話時話……我會喜歡看歐國盃多於世界盃﹐橫豎醉茵之意不在波﹐當然是看一堆白淨靚仔跑來跑去開心得多。

2 thoughts on “阿茵睇歐國盃

  1. haha…西班牙對意大利… 靚仔 vs 靚仔… 我的新歡與舊愛 @@
    從前的意大利隊比現在有更多更多靚仔咯~ 現在都退役了~
    呵呵…你終於明白我為何這樣醉心於…看球賽 =P 有技術有樣有身型, 迷死人 o_o
    btw, 歐國盃同世界盃都有效多靚仔架, 因為晤止有西班牙, 意大利, 英格蘭…. 仲有好多混了西班牙裔既南美球隊…… 不得了 *_*

Leave a Reply

