年輕人的豪語 – 阿寬明報專欄

在點心店用膳,聽到鄰桌兩位年輕人大聲地溝通。
朋友初時甚覺不滿,認為這兩人是在強迫他人收聽他們的私隱。我叫他不要介意,因為我是一個創作人,很愛聽別人的私隱,可以豐富我的見聞。果然,這兩位年輕人的談話內容,沒有令我失望。
以下是其中一些對話的節錄,以及我即時的心聲:
「我哋係聰明人嚟架嘛,以我哋咁嘅思想模式,如果出世早幾十年,畀三、四十萬我哋,仲得了?我哋識飛啦!」
我即時的心聲:「幾十年前三、四十萬,可以買成千呎樓,咁大筆錢,邊個會畀你?」
「你明唔明呀,吃、喝、玩、樂,係人類基本需要嚟吖嘛,所以我從來無放棄過飲食事業,人幾時都要食㗎嘛!」
我即時諗: 「人類基本需要,幾時會係吃、喝、玩、樂呢?乜唔係食物、空氣、水分、陽光之類咩?」
「我好幾年前已經叻到可以響水吧打筋斗,我而家對食物嘅知識可以話豐富過我任何一個上司,即係經理,我呀,一隻手指篤落塊牛扒度,就知佢有幾成熟嘞!」
我立即反應是: 「原來佢係一個侍應,但係佢之前做水吧嗰陣,做乜要打筋斗呢?用隻手指篤過人塊牛扒,人哋仲使食嘅?一個侍應做乜要篤人塊扒檢查幾成熟呢?會唔會係佢做人未夠成熟呢?」
「我同你講,我阿乜乜(響晒全名)人生最大嘅目標就係擁有一間阿乜乜(全名)嘅咖啡店,由廚房到樓面我一個人做晒。」
我的心聲:「原來都係有志氣嘅年輕人。」
「我嘅恩師曾經教過我,叫我做又卅六、唔做又卅六,做人千祈咪咁搏,我獲益不淺。」
聽到這裏,我已看見他們的未來。

Leave a Reply

